1.8.06

Gone shopping?? Nop!

Κι εκεί που είχα κανονίσει μια χαρά τις καλοκαιρινές μου διακοπές έμαθα πως οι εκπτώσεις δεν θα περιμένουν την επιστροφή μου για να αρχίσουν. So what θα μου πεις…… και τη δεύτερη εβδομάδα κάτι θα υπάρχει εκεί έξω….ή ακόμη και την τρίτη…μπα.
Μια η διάθεση, μια οι δουλειές, μια κάτι που προκύπτει, μια ο καύσωνας που αποφάσισε να επιστρέψει μαζί μου στην Αθήνα…..ούτε window shopping δεν πρόλαβα να κάνω κι εγώ το φτωχόπαιδο που περιμένω τούτες τις “γιορτινές” μέρες του καταναλωτή για να ψωνίσω 2-3 ψιλοπραγματάκια και να διευκολύνω το ταπεινό μου εισόδημα!!
Who cares….πολύ θα ήθελα να χαρίσω στον εαυτό μου συγκεκριμένα αντικείμενα αυτήν την εποχή αλλά προτιμώ να του χαρίσω την πολυτέλεια να μη σέρνεται με 38ο C τα μεσημέρια στην Ερμού, να μην περιμένει δεκαπέντε άτομα στο ταμείο του Ζάρα για να πληρώσει ένα μπλουζάκι 3,50 €, να μην απογοητεύεται που το φορεματάκι στη βιτρίνα μπορεί να έχει την καλύτερη τιμή, δεν υπάρχει ποτέ όμως στο σωστό νούμερο!!! Ουφ.
Τρίτη μεσημέρι σήμερα ε…..μήπως ισχύει ακόμη το 50% στα αρώματα στο Notos Galleries???

3 Comments:

At 2:22 μ.μ., Blogger Labrini said...

Ρε φιλενάδα, μην είσαι πλεονέκτρα, ή διακοπές θα πας ή εκπτώσεις θα προλάβεις :)
Πάντως, μιλώντας εκ πείρας, παπούτσια θα βρεις γενικώς, στα ρούχα είναι που έπεσαν όλοι σαν τις ακρίδες! Για αρώματα δεν ξέρω, δεν το έψαξα...

 
At 1:03 μ.μ., Blogger Princess said...

Thanks for the info.... Ασε που απ' ότι κατάλαβα θα με πας για ψώνια την επόμενη βδομάδα. Εεεεε;

 
At 4:58 μ.μ., Blogger Labrini said...

Ε ναιιιιιιι!!
Αλλά είδα τη φωτό του Μπάλου και ψυχοπλακώθηκα: γιαυτό δε θέλω να φύγω φέτος, είμαι που είμαι αποδιοργανωμένη, αν πάω σε ένα τέτοιο μέρος, μετά θα με μαζεύουν οι άνθρωποι με τα άσπρα...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home