8.1.07

Μετά των Φώτων.....


Περπατούσα σήμερα το πρωί στο δρόμο προς τη δουλειά..... γιατί είναι όλα ακόμη στολισμένα; Σαν να ταιριάξανε τα φωτάκια σε τούτη την πόλη, σαν κανείς να μην πρόλαβε να ξεστολίσει ή μήπως κανείς δεν θέλησε τελικά;

Το ίδιο αναρωτιόμουν και χθες. Η παράδοση δεν λέει πως ξεστολίζουμε μετά τα Φώτα; Εεε; Γιατί λοιπόν τα φωτάκια έλαμπαν παντού και χθες το βράδυ; Μήπως γίνονται όλα πιο μίζερα χωρίς τη λάμψη των φώτων τελικά; Ή μήπως καλύτερα να κρύψουμε τη μιζέρια αυτής της πόλης στο σκοτάδι; Δεν ξέρω....

Εγώ ξεστόλισα πάντως χθες βράδυ, αργά. Οι γιορτές πέρασαν και η πραγματικότητα του 2007 αποτελεί γεγονός.

Δεν φαίνεται και πολύ αισιόδοξη η διάθεσή μου σήμερα. Αν και μου αρέσει το 2007, έτσι, μόνο και μόνο από το όνομά του. Μου πάει αυτή η χρονιά. Και ας έκανε την εμφάνισή του φορτίζοντας φίλους, συγγενείς, γνωστούς κλπ με υψηλό πυρετό.

Προφανώς, αυτό το έτος θα είναι καυτό. Ας το απολαύσουμε λοιπόν, περαστικά και καλή χρονιά.

1 Comments:

At 12:50 μ.μ., Blogger Tol said...

Σε ευχαριστώ πολύ Μωράκι μου !!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home