2.8.06

Επιστροφές...καταστροφές...


Εντάξει, μπορεί να γύρισα από διακοπές αυτό όμως δεν σημαίνει κιόλας ότι έχω επιστρέψει ψυχή τε και σώματι. Έτσι κι αλλιώς αυτήν την περίοδο της ζωής μου....
"..... είμαι αλλού σ’ άλλη τροχιά, σ’ άλλη γη, σ’ άλλη χώρα. Μη, δεν είμαι εδώ, όνειρο ζω μη με ξυπνάτε τώρα..."

Και για σήμερα συγκεκριμένα επιλέγω να είμαι εκεί, στον δικό μου παράδεισο, στον Μπάλο της Κρήτης, εγώ, η θάλασσα και φυσικά το αγόρι μου για να μην ξεφεύγουμε και από το γνωστό άσμα (το κρασί βέβαια παραλείπεται γιατί με τέτοια ζέστη μάλλον βαράει κατακέφαλα!!)
Μπάλος λοιπόν και ας χρειάζεται να "σπάσεις" το αυτοκίνητο σε 9 χλμ. σκληρού χωματόδρομου...., Μπάλος και ας πρέπει να κατέβεις ένα βουνό με τα πόδια για να βρεθείς στη μαγευτική παραλία του...., Μπάλος και ας πρέπει να ανέβεις το ίδιο βουνό για να πάρεις το δρόμο του γυρισμού....., Μπάλος και ας πρέπει σήμερα να είμαι εδώ, πίσω από μια οθόνη υπολογιστή σε ένα άχαρο και άγχρωμο γραφείο! Μ Π Α Λ Ο Σ. 14/7/2006