1.9.06

Σεπτέβρης ....

όχι δεν αναφέρομαι στο μυθιστόρημα της Ρόζαμουντ Πίλτσερ, αν και αποτελεί την αγαπημένη μου "καλοκαιρινή συγγραφέα", απλά.... 1η του μηνός σήμερα και είπα να το σχολιάσω.
Μ' αρέσει ο Σεπτέμβριος, πάντα μ' άρεσε.... ίσως επειδή τον έχω συνδυάσει με τη γιορτή μου, ίσως επειδή έρχονται τα πρωτοβρόχια μετά τις ζέστες, ίσως επειδή είναι μήνας αλλαγών, ίσως επειδή πάντα με τον Σεπτέμβρη σχεδιάζεται και μια καινούρια αρχή. Όπως οι δίαιτες αρχίζουν Δευτέρα, έτσι και άλλα πολλά πράγματα αρχίζουν Σεπτέμβρη....σχολείο, γυμναστήριο, νέες συνήθειες και αποφάσεις για νέες αρχές....
Νέα αρχή και στο υπουργείο σήμερα με την εφαρμογή του νέου ωραρίου για τους υπαλλήλους. 9 -4:30 λοιπόν και το βασικό πλεονέκτημα του Δημοσίου (you know ... 3 η ώρα είσαι σπίτι σου...) φαίνεται να καταργείται. Εντάξει, επιλογή μου δε λέω, και μεταξύ μας, φαίνεται να μου αρέσει - δεν είναι και άσχημο να μη σηκώνεσαι γύρω στις 6 το πρωί!! Στην αρχή ήταν περίεργο που οι περισσότεροι συνάδελφοι αποχώρησαν στις 3:00 αλλά μετά επικράτησε μια όμορφη ηρεμία, μια ώρα όπου μπορείς να συγκεντρωθείς και να κάνεις πιο ήρεμα αυτό που έχεις. Μια χαρά.... Τέλος πάντων, πρώτες μέρες είναι, θα δείξει.
Σεπτέμβρης λοιπόν και από εκεί που δεν ετοίμαζα εγώ κάτι καινούριο τα έφερε ο μήνας μόνος του τελικά. Μετακομίσεις, αλλαγές, νέα πλάνα, νέα σπίτια, νέα ζωή σχεδόν... λίγο στο τρέξιμο, λίγο στη φασαρία αλλά ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Καλό μήνα να έχουμε λοιπόν... αν και Σεπτέμβρης είναι, μόνο καλός μπορεί να είναι.

2 Comments:

At 11:52 π.μ., Blogger Labrini said...

Καλό μήνα φιλενάδα, Σεπτέμβρης rules!

 
At 9:36 π.μ., Blogger Princess said...

και το νέο ωράριο rules μου φαίνεται οπότε όλα καλά.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home