19.10.06

Μα τι ζητάω;

Τι ζητάω; Μια ευκαιρία στον παράδεισο να πάω...... Ούτε καν αυτό. Σε έναν πρόσκαιρο παράδεισο χαλάρωσης ξεκούρασης και ανανέωσης θα ήθελα να πάω αλλά δεν μου κάθεται. ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Έχω να πάω κάπου - μια εκδρομή, ένα ταξίδι, κάτι... από τα τέλη Ιουλίου νομίζω. Αν είναι δυνατόν! Ποιος εγώ; Οι φίλοι μου είναι σίγουρο ότι έχουν αρχίσει να ανησυχούν. Κι εγώ μαζί τους βεβαίως.
Πρέπει να φύγω.....θα φύγω.....θα την κάνω σας το λέω. Αυτό που με έχει προβληματίσει μόνο είναι ο προορισμός.
Από τη μία θέλω να πάω κάπου που έχω ξαναπάει για να μη χρειαστεί να κάνω οτιδήποτε, να μη δω καινούρια μέρη, να μην κάνω ανακαλύψεις, να μην τρέχω από εδώ και από εκεί κλπ κλπ. Μια ωραία θέα θέλω να έχει μόνο για να μπορέσω να ξεκουραστώ. Τίποτα άλλο.
Και από την άλλη θέλω να φύγω καμιά βδομάδα, να πάω στο εξωτερικό. Στην Πόλη θα θελα να πάω τώρα - όπως κάποιος μου είχε υποσχεθεί. Ωραία εποχή για την Πόλη, έτσι δεν είναι; Μ' αυτόν τον καιρό που δεν λέει να αποφασίσει πως να συμπεριφερθεί..... Στον Βόσπορο......... στην Αγιά Σοφιά......στις φτωχογειτονιές.......στα δρομάκια...... Σαν να έχω ήδη φθάσει εκεί. Θα φύγω.....κι όποιος θέλει ακολουθεί.